Dierenhotel Marijke
5 sterren dierenhotel

Veel gestelde vragen

Natuurlijk, klik HIER voor meer informatie.

Een wijziging kunt u aanvragen via dit formulier.

Meestal zal een wijziging geen enkel probleem zijn, een wijziging van meer dan 20% op de oorspronkelijke reservering word gezien als annulering c.q. nieuwe reservering. Ook dit levert eigenlijk nooit een probleem behalve in een schoolvakantie waar een wachtlijst voor is komt uw “nieuwe reservering” als laatste op de wachtlijst. Natuurlijk kunt u dan wel nog steeds de oorspronkelijke reservering handhaven.

Zonder paspoort of juiste inentingen kunnen we een huisdier uiteraard niet aannemen, ook als een huisdier een overdraagbare ziekte heeft kunnen we dit huisdier vanzelfsprekend geen vakantie bieden.

Loopse teefjes kunnen we zeker in een schoolvakantie niet aannemen, voor een periode buiten een schoolvakantie kunt u informeren naar de mogelijkheden.

Bij het verlengen van het verblijf vragen wij U zo vroeg mogelijk ons pension van dit voornemen op de hoogte te brengen. Met name in de periode juli/augustus kan dit problemen opleveren.

Alleen in schoolvakantie`s hanteren we de annulering regeling.

Binnen 7 dagen nadat u heeft gereserveerd kunt u altijd kosteloos annuleren, vervolgens gelden onderstaande voorwaarden:

  • – Annulering tot 2 maanden vóór het ingaan van de overeenkomst: 25,00 euro per huisdier.
  • – Annulering tot 1 maand vóór het ingaan van de overeenkomst: 50% van totaal
  • – Annulering tot 2 weken vóór het ingaan van de overeenkomst:75% van totaal
  • – Annulering binnen 2 weken vóór het ingaan van de overeenkomst: 100% van totaal.

Nee hoor, alleen in schoolvakantie`s brengen wij u deze tijd in rekening.

In verband met ons dagprogramma zoals voertijden, rusttijden voor de gasten en uitlaattijden hebben wij onze openingstijden voor klanten beperkt en maken we hier ook geen uitzonderingen op. Misschien vervelend voor u maar komt de verzorging van ook uw huisdier ten goede.

U kunt bij brengen of ophalen contant, creditkaart of per pin betalen. Alleen voor vakanties in juli en augustus vragen we de gehele gereserveerde periode vooruit te voldoen. (u ontvangt daar +/- 1 maand voor aanvang automatisch bericht over)

Voor een routebeschrijving verwijzen wij u naar de routebeschrijvingpagina.

Per mei 2012 hebben wij helaas moeten besluiten te stoppen met onze eigen taxiservice. De reden hiervoor is dat we onze tijd ter beschikking willen houden voor de verzorging van onze gasten en we de taxiauto ook 24 uur per dag beschikbaar willen hebben voor als één van onze gasten met spoed naar een dierenarts zou moeten.

We hebben gelukkig wel een geschikte partij gevonden die deze service voor u kan regelen:

Naam: Huisdierentaxi en uitlaatservice “Doggie Hutch”
Telefoonnr: 06-20634734
Internet: www.doggiehutch
Email: doggiehutch@gmail.com
 

U kunt met Doggie Hutch de gehele taxiservice afstemmen. Ze weten onze werkwijze en openingstijden.

De betaling, breng- en ophaaltijden e.d. dient u ook zelf met Doggie Hutch te regelen.

 
Naar vragen over honden.
Naar vragen over poezen.
een beter vakantiehuis is er niet voor mijn huisdier! Esther Tito