

Klantenstop
Omdat we de kwaliteit van verzorging van onze gasten willen garanderen kunnen we maar een beperkt klantenbestand aanhouden en hanteren helaas een klantstop.
Veel gestelde vragen over de klantenstop
Wanneer kunnen jullie weer nieuwe klanten aannemen?
Dit kunnen wij helaas niet inschatten.
Kan ik op een wachtlijst geplaatst worden?
Om valse verwachtingen te voorkomen hanteren we geen wachtlijst.
Wilt zich in de toekomst graag inschrijven dan is het advies onze website in de gaten te houden, als de klantenstop daar niet meer genoemd staat dan kunt u een reservering aanvragen.
Stel dat de klantenstop is opgeheven en ik voor mijn poes wil reserveren zijn er dan aanvullende voorwaarden?
Elke gast moet ingeent en gechipt zijn.
Stel dat de klantenstop is opgeheven en ik voor mijn hond wil reserveren zijn er dan aanvullende voorwaarden?
Elke gast moet geldige vaccinaties hebben en gechipt zijn.
Niet alle hondenrassen
Wij proberen alle honden een optimale vakantie te bieden. Dit bereiken we met name door elke hond in een geschikte roedel te plaatsen. Sommige rassen zijn hier naar onze mening minder geschikt voor en/of vinden dit niet leuk. Ook geven sommige baasjes aan dat ze hun huisdier niet bij deze rassen willen hebben. Deze wens respecteren wij. Rassen of kruisingen daarvan zoals een Pitbull terriër, Boerboel, Bull terriër e.d. nemen we om deze redenen niet aan. Klik HIER voor de gehele lijst
Hoogseizoen
Voor hoogseizoen periodes nemen wij geen nieuwe reutjes aan. Meer info klik HIER.
Kan ik wel vast een reservering aanvragen?
Dit kan weer op het moment de klantenstop is opgeheven.
Kan ik het hotel komen bezichtigen
Dat kan alleen als u al een reserververing bij ons heeft staan.