Op zon- en feestdagen zijn we natuurlijk aanwezig voor het verzorgen van onze gasten, maar helaas gesloten voor de baasjes. Verder zijn we dagelijks geopend voor in- en uitchecken van 11.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur.
Als een gast voor de eerste keer komt, is het advies om het brengen in de ochtend te doen. Op deze manier hebben wij ruim de tijd om voor hem/haar om een passend roedeltje te maken en hierin te introduceren, dit te begeleiden en voor langere tijd te observeren. Ook heeft uw huisdier dan zelf de tijd om te kunnen wennen.
Voor de rust van overige gasten, maar vooral om het wennen en afscheid voor uw hond zo makkelijk en snel mogelijk te laten verlopen, loopt u niet mee met uw hond naar het verblijf. U kunt uw hond dus niet meer zien. Dit is voor sommige mensen misschien vervelend, maar dient het belang van uw hond en de andere gasten.
U bent van harte welkom ons hotel te bezichtigen. Voor openingstijden klik hier.
We hebben droogvoer van diverse a-merken zoals Technical, Enjoy, Naf-Naf en Prins voor onze gasten. Wilt u liever eigen voer meegeven dan is dat ook geen probleem, wel onder een paar voorwaarden:
Ook diepvriesvoeding is geen probleem. U hoeft dit niet per portie af te passen, wel moet u er even aan denken één maaltijd ontdooit mee te geven. Voor het geven van diepvriesvoeding vragen we een kleine vergoeding, zie prijslijst.
Onze gasten eten met de voerbak op de vloer. Is uw hond gewend om van een verhoging te eten dan moet u deze verhoging mee nemen.
Voor elke gast hebben we het inentingsboekje nodig. Vergeet u deze dan ook niet mee te nemen en ruim van tevoren te controleren of de entingen tijdens de vakantie in orde zijn. Zonder de juiste entingen kunnen we een gast helaas niet aannemen.
Let op: niet elke dierenarts geeft standaard de enting tegen hondenhoest maar deze is wel verplicht! Deze enting mag niet ouder zijn dan één jaar en tevens nooit binnen 7 dagen voor aanvang gegeven zijn.
Elke gast moet ook tegen vlooien behandeld zijn. Een vlooienband is daarvoor af te raden, omdat deze makkelijk kapot kan gaan.
Wanneer er tijdens een verblijf onverhoopt bijzonderheden zijn dan nemen wij contact op met u als baasje om dit met u te overleggen c.q. door te geven. Wilt u liever niet dat we contact met u opnemen of heeft u andere wensen, bijvoorbeeld dat we uw contactpersoon/noodadres benaderen, dan kunt u dat aan ons opgeven.
We begrijpen dat u benieuwd bent naar hoe het met uw huisdier(en) gaat en dat u hier naar wilt informeren! Omdat degene die de telefoon beantwoordt uw huisdier niet verzorgd kan dit helaas niet telefonisch. Speciaal hiervoor hebben we een WhatsApp-nummer waar u een bericht naar kunt sturen en beantwoordt de verzorg(er)(ster) van uw huisdier(en) uw bericht.
Voor het nummer, de exacte werkwijze en eventuele kosten zie: www.dierenhotelmarijke.nl/app
Bij de bevestiging van een reservering vragen we u binnen 14 dagen 25% van het factuurbedrag over te maken. Het restant kunt u bij ophalen per pin, creditkaart of contant voldoen. De aanbetaling is niet van toepassing als de check-in datum al binnen 14 dagen valt.
Eventueel bijkomende kosten kunnen zijn:
.
Wilt u deze reservering wijzigen of annuleren dan kunt u dat alleen doen via deze links: Wijzigen reservering / Annuleren reservering
Heeft u nog een vraag kijkt u eens op FAQ.
Als u deze checklist doorneemt kunt u niets vergeten.Alvast bedankt, team dierenhotel Marijke