Op zon- en feestdagen zijn we natuurlijk aanwezig voor het verzorgen van onze gasten, maar helaas gesloten voor de baasjes. Verder zijn we dagelijks geopend voor in- en uitchecken van 11.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur.
U bent van harte welkom ons hotel te bezichtigen. Voor openingstijden klik hier.
We hebben zelf droogvoer van diverse a-merken voor onze gasten. Wilt u liever eigen voer meegeven dan is dat ook geen probleem. Als u eigen voer meegeeft adviseren we dit niet afgepast mee te geven maar iets extra. Wat over is krijgt u ook gewoon weer mee naar huis.
Ook diepvriesvoeding meegeven is geen probleem. Voor het geven van diepvriesvoeding vragen we een kleine vergoeding, zie prijslijst.
Bij de bevestiging van een reservering vragen we u binnen 14 dagen 25% van het factuurbedrag over te maken. Het restant kunt u bij ophalen per pin, creditkaart of contant voldoen. De aanbetaling is niet van toepassing als de check-in datum al binnen 14 dagen valt.
Eventueel bijkomende kosten kunnen zijn:
Voor elke gast hebben we het inentingsboekje nodig. Vergeet u deze dan ook niet mee te nemen en ruim van tevoren te controleren of de entingen tijdens de vakantie in orde zijn. Zonder de juiste entingen kunnen we een gast helaas niet aannemen. Voor info over de entingen klik HIER.
Let op: niet elke dierenarts geeft standaard de enting tegen niesziekte maar deze is wel verplicht! Deze enting mag niet ouder zijn dan één jaar en tevens nooit binnen 7 dagen voor aanvang gegeven zijn
Elke gast moet ook tegen vlooien behandeld zijn en een identificatiechip hebben.
Wanneer er tijdens een verblijf onverhoopt bijzonderheden zijn dan nemen wij contact op met u als baasje om dit met u te overleggen c.q. door te geven. Wilt u liever niet dat we contact met u opnemen of heeft u andere wensen, bijvoorbeeld dat we uw contactpersoon/noodadres benaderen, dan kunt u dat aan ons opgeven.
We begrijpen dat u benieuwd bent hoe het met uw huisdier(en) gaat en dat u hier dus naar wilt informeren! Omdat degene die de telefoon beantwoordt uw huisdier niet verzorgd kan dit helaas niet telefonisch. Speciaal hiervoor hebben we een WhatsApp-nummer waar u een bericht naar kunt sturen en beantwoordt de verzorg(er)(ster) van uw huisdier(en) uw bericht.
Voor het nummer, de exacte werkwijze en eventuele kosten zie: www.dierenhotelmarijke.nl/app
Wilt u deze reservering wijzigen of annuleren dan kunt u dat alleen doen via deze links: Wijzigen reservering / Annuleren reservering
Heeft u nog een vraag kijkt u dan eens op FAQ.
Dankzij dierenhotel Marijke kunnen wij en onze Bram genieten van een leuke vakantie! Bridget en Bram.Bridget en Bram.