Dierenhotel Marijke
5 sterren dierenhotel

Vakantie checklist

In- en uitchecken

Op zon- en feestdagen zijn we natuurlijk aanwezig voor het verzorgen van onze gasten maar helaas gesloten voor de baasjes, verder dagelijks geopend voor brengen en ophalen van 10.00 tot 12.00 uur en van 18.00 tot 19.00 uur.

Bezichtigen

U bent van harte welkom ons hotel te bezichtigen, voor openingstijden klik hier.

Voeding

We hebben zelf droogvoer van diverse a-merken voor onze gasten, wilt u liever eigen voer meegeven is dat ook geen probleem  Als u eigen voer meegeeft adviseren we dit niet afgepast mee te geven maar iets extra, wat over is krijgt u ook gewoon weer mee naar huis.

Ook diepvriesvoeding meegeven is geen probleem, voor het geven van diepvriesvoeding vragen we een kleine vergoeding, zie prijslijst.

Eventuele extra kosten en betaling

Eventueel bijkomende kosten kunnen zijn:

  • Bijdrage medische kosten 1,00 euro p/d. Alleen van toepassing indien een huisdier medicijnen en/of (voedings-)supplementen gebruikt.
  • Indien nodig zullen dierenartskosten en de daarbij behorende taxikosten van 46,00 euro naar onze dierenarts “de Limes” te Harmelen bij u in rekening worden gebracht. Als u liever heeft dat we naar uw eigen dierenarts gaan, dan kunt u dat bij het brengen opgeven. We trachten u altijd eerst op de hoogte te stellen mocht een bezoek aan de dierenarts noodzakelijk zijn.

 
U kunt bij ophalen per pin, creditkaart of contant betalen. Alleen voor het hoogseizoen van de zomervakantie vragen we de gehele gereserveerde periode vooruit te voldoen. (u ontvangt daar medio in mei of juni automatisch bericht over)

Entingen e.d.

Voor elke gast hebben we het inentingsboekje nodig, vergeet u deze dan ook niet mee te nemen en ruim van tevoren te controleren of de entingen tijdens de vakantie in orde zijn. Zonder de juiste entingen kunnen we een gast helaas niet aannemen. Voor info over de entingen klik HIER.

Elke gast moet ook tegen vlooien behandeld zijn en een identificatiechip hebben.

Meenemen

  • Paspoort of een ander bewijs waarop we de entingen kunnen controleren.
  • Medicijnen indien van toepassing. Medicijnen graag gewoon in de originele verpakking laten en niet afgepast maar dus wat extra voor de zekerheid (ook niet alvast breken of in medicijndoosjes enz.)
  • We hebben zelf mandjes, kleedjes e.d. voor onze gasten, u mag natuurlijk ook zelf een eigen kleedje, mandje, speeltjes e.d. meenemen het is wel zo dat dit soort spullen met grote regelmaat in de wasmachine gaat dus de kans is dan ook redelijk groot dat u het niet meer terug kunt krijgen.

 

Het brengen en voorbereiden op het brengen

    • Als uw poes de vervoersmand niet leuk vindt laat de vervoermand dan geruime tijd van tevoren op een voor uw poes bekende plek staan zodat uw poes aan de mand kan wennen, u kunt daarbij ook het eten van uw poes in de mand zetten zodat de mand een vertrouwd iets gaat worden en uw poes zo relaxt mogelijk bij ons arriveert.
    • Mits het weer het toe laat is het advies uw poes in de auto te laten en niet mee te nemen naar de receptie, hier zijn namelijk vaak honden wat onnodige stress kan veroorzaken voor uw poes, we halen samen met u uw poes op uit de auto en kunnen dan gelijk door naar de poezenkamer.

 

Wanneer kan een poes niet op vakantie komen.

  • Katers die niet gecastreerd en ouder zijn dan 4 maanden.
  • Wanneer een poes een overdraagbare ziekte heeft bijvoorbeeld niesziekte of giardia.
  • Als de entingen niet in orde zijn of als het bewijs hiervan niet aanwezig is met brengen, een geldig bewijs kan zijn het paspoort, een entingsboekje of de factuur van de dierenarts.

 

Berichtenservice tijdens verblijf

We begrijpen dat u benieuwd bent hoe het precies met uw huisdier(en) gaat en dat u hier dus naar wilt informeren! Omdat degene die de telefoon beantwoord uw huisdieren niet verzorgd kan dit helaas niet telefonisch. Speciaal hiervoor hebben we een whatsapp nummer waar u een bericht naar kunt sturen en beantwoord de verzorg(er)(ster) van uw huisdier(en) uw bericht. 

Voor het nummer, de exacte werkwijze en eventuele kosten zie: www.dierenhotelmarijke.nl/app

Reservering wijzigen of annuleren

Wilt u deze reservering wijzigen of annuleren dan kunt u dat alleen doen via deze links: Wijzigen reservering / Annuleren reservering 

Diverse

Heeft u nog een vraag over een annulering of algemene voorwaarden klikt u dan op desbetreffende link, kijkt u ook eens op FAQ.