Dierenhotel Marijke
5 sterren dierenhotel

Vakantie checklist

In- en uitchecken

Op zon- en feestdagen zijn we natuurlijk aanwezig voor het verzorgen van onze gasten, maar helaas gesloten voor de baasjes. Verder zijn we  dagelijks geopend voor in- en uitchecken van 11.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur.

Bezichtigen

U bent van harte welkom ons hotel te bezichtigen. Voor openingstijden klik hier.

Voeding

We hebben zelf droogvoer van diverse a-merken voor onze gasten. Wilt u liever eigen voer meegeven dan is dat ook geen probleem. Als u eigen voer meegeeft adviseren we dit niet afgepast mee te geven maar iets extra. Wat over is krijgt u ook gewoon weer mee naar huis.

Ook diepvriesvoeding meegeven is geen probleem. Voor het geven van diepvriesvoeding vragen we een kleine vergoeding, zie prijslijst.

Eventuele extra kosten en betaling

Bij de bevestiging van een reservering vragen we u binnen 14 dagen 25% van het factuurbedrag over te maken. Het restant kunt u bij ophalen per pin, creditkaart of contant voldoen. De aanbetaling is niet van toepassing als de check-in datum al binnen 14 dagen valt.

Eventueel bijkomende kosten kunnen zijn:

  • Bijdrage medische kosten € 1,00 per dag, per medicijn.
    Verplicht bij medicijngebruik, supplement of een verzorgende handeling (bijv. dagelijks ogen schoonmaken).
  • Indien nodig zullen dierenartskosten en de daarbij behorende taxikosten van 46,00 euro naar onze dierenarts “de Limes” in Harmelen bij u in rekening worden gebracht. Als u liever heeft dat we naar uw eigen dierenarts gaan, dan kunt u dat bij het brengen opgeven. We trachten u altijd eerst op de hoogte te stellen mocht een bezoek aan de dierenarts noodzakelijk zijn.

 

Entingen e.d.

Voor elke gast hebben we het inentingsboekje nodig. Vergeet u deze dan ook niet mee te nemen en ruim van tevoren te controleren of de entingen tijdens de vakantie in orde zijn. Zonder de juiste entingen kunnen we een gast helaas niet aannemen. Voor info over de entingen klik HIER.

Let op: niet elke dierenarts geeft standaard de enting tegen niesziekte maar deze is wel verplicht! Deze enting mag niet ouder zijn dan één jaar en tevens nooit binnen 7 dagen voor aanvang gegeven zijn

Elke gast moet ook tegen vlooien behandeld zijn en een identificatiechip hebben.

Meenemen

  • Paspoort of een ander bewijs waarop we de entingen kunnen controleren.
  • Medicijnen indien van toepassing. Medicijnen graag gewoon in de originele verpakking laten en niet afgepast, maar dus wat extra voor de zekerheid. Ook de medicijnen niet alvast breken of in medicijndoosjes doen.
  • We hebben zelf mandjes, kleedjes e.d. voor onze gasten. U mag natuurlijk ook zelf een eigen kleedje, mandje, speeltjes e.d. meenemen. Het is wel zo dat dit soort spullen met grote regelmaat in de wasmachine gaat en dus de kans is dan ook groot dat u het niet meer terug kunt krijgen.

Het brengen en voorbereiden op het brengen

    • Als uw poes de vervoersmand niet leuk vindt, laat de vervoersmand dan geruime tijd van tevoren op een voor uw poes bekende plek staan zodat uw poes aan de mand kan wennen. U kunt daarbij ook het eten van uw poes in de mand zetten zodat de mand een vertrouwd iets gaat worden en uw poes zo relaxt mogelijk bij ons arriveert.
    • Mits het weer het toe laat is het advies uw poes in de auto te laten en niet mee te nemen naar de receptie. Hier zijn namelijk vaak honden wat onnodige stress kan veroorzaken voor uw poes. We halen samen met u uw poes op uit de auto en kunnen dan gelijk door naar de poezenkamer.

Wanneer kan een poes niet op vakantie komen

  • Katers die niet gecastreerd en ouder zijn dan 4 maanden.
  • Wanneer een poes een overdraagbare ziekte heeft, zoals bijvoorbeeld niesziekte of giardia.
  • Als de entingen niet in orde zijn of als het bewijs hiervan niet aanwezig is met brengen. Een geldig bewijs kan zijn het paspoort, een entingsboekje of de factuur van de dierenarts.

Contact door ons tijdens het verblijf

Wanneer er tijdens een verblijf onverhoopt bijzonderheden zijn dan nemen wij contact op met u als baasje om dit met u te overleggen c.q. door te geven. Wilt u liever niet dat we contact met u opnemen of heeft u andere wensen, bijvoorbeeld dat we uw contactpersoon/noodadres benaderen, dan kunt u dat aan ons opgeven.

Berichtenservice tijdens het verblijf

We begrijpen dat u benieuwd bent hoe het met uw huisdier(en) gaat en dat u hier dus naar wilt informeren! Omdat degene die de telefoon beantwoordt uw huisdier niet verzorgd kan dit helaas niet telefonisch. Speciaal hiervoor hebben we een WhatsApp-nummer waar u een bericht naar kunt sturen en beantwoordt de verzorg(er)(ster) van uw huisdier(en) uw bericht.

Voor het nummer, de exacte werkwijze en eventuele kosten zie: www.dierenhotelmarijke.nl/app

Reservering wijzigen of annuleren

Wilt u deze reservering wijzigen of annuleren dan kunt u dat alleen doen via deze links: Wijzigen reservering / Annuleren reservering

Diverse

Heeft u nog een vraag kijkt u dan eens op FAQ.

Dankzij dierenhotel Marijke kunnen wij en onze Bram genieten van een leuke vakantie! Bridget en Bram. Bridget en Bram.
© Pluk Ontwerpbureau