5 sterren dierenhotel

reserveren

Veel gestelde vragen 

Ik weet niet zeker of mijn vakantie doorgaat.

U kunt een optie op een reservering maken en deze later definitief maken Klik hier of een annuleringsverzekering bijboeken, u kunt dan altijd kosteloos annuleren. Klik hier

Hoe weet ik of een bepaalde periode beschikbaar is.

Als u een optie voor een reservering maakt krijgt u van ons binnen 24 uur een reactie of het verblijf mogelijk is. Klik hier

Hebben jullie algemene voorwaarden?

Ja, wij hanteren de algemene voorwaarden van onze brancheorganisatie Dibevo.  Aan deze voorwaarden zijn een aan aantal punten toegevoegd die alleen betrekking hebben op ons hotel. Deze zijn in de voorwaarden in het blauw aangegeven.

Kan ik een reservering wijzigen?

Ja, dat kan hier.

Let op: In schoolvakanties moet de gereserveerde periode betaald worden. 

Zijn er redenen waarom jullie een huisdier weigeren?

Zonder juiste inentingen of zonder een inentingsbewijs kunnen we een huisdier weigeren, ook als een huisdier een overdraagbare ziekte heeft kunnen we deze geen vakantie bieden. Ook zijn wij van mening dat sommige hondenrassen niet geschikt zijn  voor een verblijf in ons dierenhotel omdat de honden bij ons in groepjes verblijven en sommige hondenrassen hier minder geschikt voor zijn.  Dit zijn onder andere  stafford, pitbull en mastiff.  Voor de gehele lijst klik hier 

Kan ik langer wegblijven met vakantie?

Wilt u het verblijf verlengen dan vragen wij u zo spoedig contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken naar de mogelijkheden. 

Hebben jullie een taxiservice?

We kunnen uw huisdier bij u thuis komen ophalen en/of thuisbrengen.