5 sterren dierenhotel

reserveren

Veel gestelde vragen kleine huisdieren

Ik weet niet zeker of mijn vakantie doorgaat.

U kunt een optie op een reservering maken en deze later definitief maken Klik hier of een annuleringsverzekering bijboeken, u kunt dan altijd kosteloos annuleren. Klik hier

Hoe weet ik of een bepaalde periode beschikbaar is.

Als u een optie voor een reservering maakt krijgt u van ons binnen 24 uur een reactie of het verblijf mogelijk is. Klik hier

Hebben jullie algemene voorwaarden?

Ja, wij hanteren de algemene voorwaarden van onze brancheorganisatie Dibevo.  Aan deze voorwaarden zijn een aan aantal punten toegevoegd die alleen betrekking hebben op ons hotel. Deze zijn in de voorwaarden in het blauw aangegeven.

Als mijn huisdier ziek wordt, wat doet u dan?

Als uw huidier ziek wordt heeft dan nemen wij altijd contact met u op. Indien wij u niet kunnen bereiken dan nemen wij contact op met  de door u opgegeven contactpersoon. Is deze ook niet bereikbaar dan handelen wij naar eigen inzicht. Geen zorgen, wij hebben deskundige, goed opgeleide verzorgers en zullen er alles aan doen om uw huisdier de beste zorg te geven die nodig is. 

Dierenartsbezoek
Wanneer een dierenartsbezoek nodig is dan zullen we deze consulteren. Als de locatie van uw eigen dierenarts zich niet te ver van ons hotel bevindt  dan zullen we naar uw eigen dierenarts gaan. Indien dit om één of andere reden niet mogelijk is dan gaan we met uw huisdier naar dierengezondheidscentrum De Limes https://www.dgcdelimes.nl/

Kosten dierenartsbezoek
De dierenartskosten en de extra zorgkosten van het hotel zijn voor rekening van de klant.

Het starttarief van de zorgkosten bedraagt 46,00 euro en omvat het volgende:

  • Het contact opnemen met u alvorens we de dierenarts consulteren.
  • De kilometervergoeding voor de dierentaxi, tot een maximum van 25 kilometer totaal, daarna brengen we 20 cent per km in rekening. 
  • De arbeidstijd die wij aan het dierenartsbezoek besteden met een maximum van één uur van vertrek tot terugkomst. Daarna brengen we 35,00 euro per uur in rekening. 
  • Het opmaken van een verslag van onze bevindingen en die van de dierenarts, de eventuele vervolg behandeling(en)
  • Het opmaken van een behandelplan en/of aftekenlijst(en) t.b.v. medicatie.
  • Het toedienen van medicijnen of het doen van andere aanpassingen die nodig zijn
  • U op de hoogte stellen van de bevindingen van de dierenarts.
  • U op de hoogte houden van de voorgang

Medische kostenverzekering
Indien u een medische kostenverzekering bij ons heeft afgesloten en de zorgkosten vallen hieronder, dan worden de kosten van de dierenarts en de zorgkosten van het hotel door dierenhotel Marijke vergoed. Klik hier voor meer info.  

Moet mijn huisdier ingeënt zijn?

Omdat we maar enkele vogels en knaagdieren opvangen zijn entingen niet verplicht, wel adviseren we uw eigen dierenarts te raadplegen of enting(en) voor specifiek uw dier verstandig zijn.

Kan ik een reservering wijzigen?

Ja, dat kan hier.

Let op: In schoolvakanties moet de gereserveerde periode betaald worden. 

Kan ik langer wegblijven met vakantie?

Wilt u het verblijf verlengen dan vragen wij u zo spoedig contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken naar de mogelijkheden. 

Hebben jullie een taxiservice?

Wij hebben zelf geen taxiservice, wel hebben we een overzicht van taxidiensten welke u zou kunnen inschakelen, klik HIER voor een overzicht.

Wat moet ik meenemen als mjin huisdier komt logeren?

Bij een verblijf van knaag- en kooidieren in ons dierenhotel nemen de gasten hun eigen verblijf en andere benodigdheden zoals voer en bodembedekking voor in hun verblijf van thuis mee. Dit is prettig voor uw huisdier omdat hij hieraan gewend is.

Is uw huisdier gewend om bepaald vers fruit of verse groente te krijgen, dan kunt u dit ook meegeven of ons vragen hiervoor te zorgen! Geen probleem!