5 sterren dierenhotel

reserveren

Veel gestelde vragen over Katten

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Mag ik eigen voeding meegeven?

Als uw poes echt niets anders mag eten dan eigen voeding dan adviseren we u hierover contact met ons op te nemen. In dat geval kan het zijn dat uw poes wat minder los kan lopen in de gezamenlijke suite omdat hier op gezette tijden bakjes met eten staan. Als u eigen voer meegeeft dan hiervoor  geen   glazen verpakking of maatbeker gebruiken. Ook vragen wij u om extra voeding mee te geven zodat wij altijd meer dan genoeg hebben. Vaak heeft een poes hier meer eten nodig omdat zij bij ons meer energie gebruikt en in dat geval is er altijd genoeg voeding aanwezig. Beter te veel dan te weinig! Wat over blijft krijgt u gewoon mee terug! Het meegeven van eigen diepvriesvoeding is ook mogelijk, hiervoor vragen wij wel een kleine vergoeding

Moet mijn kater gecastreerd zijn?

Is uw kater ouder dan 4 maanden dan moet hij gecastreerd zijn om bij ons te komen logeren. De reden hiervoor is dat hij na deze periode geslachtsrijp kan zijn en de kans dat hij gaat sproeien erg groot is.

Als mijn poes ziek wordt, wat doet u dan?

Als uw poes ziek wordt heeft dan nemen wij altijd contact met u op. Indien wij u niet kunnen bereiken dan nemen wij contact op met  de door u opgegeven contactpersoon. Is deze ook niet bereikbaar dan handelen wij naar eigen inzicht. Geen zorgen, wij hebben deskundige, goed opgeleide verzorgers en zullen er alles aan doen om uw poes de beste zorg te geven die nodig is. 

Dierenartsbezoek
Wanneer een dierenartsbezoek nodig is dan zullen we deze consulteren. Als de locatie van uw eigen dierenarts zich niet te ver van ons hotel bevindt  dan zullen we naar uw eigen dierenarts gaan. Indien dit om één of andere reden niet mogelijk is dan gaan we met uw huisdier naar dierengezondheidscentrum De Limes https://www.dgcdelimes.nl/

Kosten dierenartsbezoek
De dierenartskosten en de extra zorgkosten van het hotel zijn voor rekening van de klant.

Het starttarief van de zorgkosten bedraagt 46,00 euro en omvat het volgende:

  • Het contact opnemen met u alvorens we de dierenarts consulteren.
  • De kilometervergoeding voor de dierentaxi, tot een maximum van 25 kilometer totaal, daarna brengen we 20 cent per km in rekening. 
  • De arbeidstijd die wij aan het dierenartsbezoek besteden met een maximum van één uur van vertrek tot terugkomst. Daarna brengen we 35,00 euro per uur in rekening. 
  • Het opmaken van een verslag van onze bevindingen en die van de dierenarts, de eventuele vervolg behandeling(en)
  • Het opmaken van een behandelplan en/of aftekenlijst(en) t.b.v. medicatie.
  • Het toedienen van medicijnen of het doen van andere aanpassingen die nodig zijn
  • U op de hoogte stellen van de bevindingen van de dierenarts.
  • U op de hoogte houden van de voorgang

Medische kostenverzekering
Indien u een medische kostenverzekering bij ons heeft afgesloten en de zorgkosten vallen hieronder, dan worden de kosten van de dierenarts en de zorgkosten van het hotel door dierenhotel Marijke vergoed. Klik hier voor meer info.  

Mag ik mijn poes een eigen kleedje of mandje meegeven?

Wij hebben heerlijke mandjes, kleedjes en allerlei luxe slaapplekken voor onze gasten!  Natuurlijk kunt u iets van thuis meegeven, zeker als uw poes voor het eerst komt is dit aan te raden om het wennen iets makkelijker te maken.  Het is wel zo dat u het niet meer mee terug naar huis krijgt.

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Zijn er redenen waarom jullie een huisdier weigeren?

Zonder juiste inentingen of zonder een inentingsbewijs kunnen we een huisdier weigeren, ook als een huisdier een overdraagbare ziekte heeft kunnen we deze geen vakantie bieden.

Mijn poes heeft medicijnen, kunt u die toedienen?

Dit is geen probleem, wij hebben deskundige  goed opgeleide verzorgers die dit kunnen toedienen. Hiervoor vragen we een kleine vergoeding.

  • Graag de naam van uw poes duidelijk op het etiket schrijven
  • De medicijnen niet breken en niet  alvast in het voer doen s.v.p. 
  • Graag wat extra medicijnen meegeven en deze aanleveren in de originele verpakking. 
  • Wij maken zelf een toedieningsschema en afteken-lijst.

Alleen insuline spuiten doen we niet.

Moet ik het inentingsboekje van mijn poes meenemen?

Ja, bij ieder verblijf dient u het inentingsboekje mee te nemen. Dit mag ook een ander inentingsbewijs zijn, bijvoorbeeld een factuur van de dierenarts.

Maken de poezen wel eens ruzie met elkaar?

Gelukkig gebeurt dit zeer zelden. Alle poezen zijn hier op een ander terrein waardoor ze dit ook niet hoeven te verdedigen. Daarbij hebben we bij het maken van de suites rekening gehouden met de behoeftes van uw poes. Zo hebben we veel gebruik gemaakt van hoogte verschillen en kunnen de poezen zich terug trekken op meerdere plekken. En mocht er toch onverhoopt een poes tussen zitten die een aanvaring niet uit de weggaat, dan hebben we de gelegenheid om deze poes een eigen plek te geven. Zo zorgen we ervoor dat er bij de poezen zoveel mogelijk rust heerst en zij lekker op hun eigen manier vakantie kunnen vieren! 

Algemene vragen

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hoe weet ik of een bepaalde periode beschikbaar is.

Hiervoor kunt u een online reserveringsaanvraag doen. Ook kunt u eventueel een optie op een reservering nemen.

U krijgt van ons binnen 24 uur een reactie of het verblijf mogelijk is. Klik hier

Ik weet nog niet zeker of mijn vakantie doorgaat.

U kunt een optie op een reservering maken en deze later definitief maken, of een reservering maken en daarbij annuleringsverzekering boeken, u kunt dan altijd kosteloos annuleren. Klik hier

Hebben jullie algemene voorwaarden?

Ja, wij hanteren de algemene voorwaarden van onze brancheorganisatie Dibevo.  Aan deze voorwaarden zijn een aan aantal punten toegevoegd die alleen betrekking hebben op ons hotel. Deze zijn in de voorwaarden in het blauw aangegeven.

Kan ik een reservering wijzigen?

Ja, dat kan hier.

Let op: In schoolvakanties moet de gereserveerde periode betaald worden. 

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hebben jullie een taxiservice?

Ja die hebben we, klik HIER voor meer informatie.

Welke betaalmiddelen accepteren jullie?

Aan de balie kunt u afrekenen per:

  • Contant (briefjes van 200 en 500 rekenen we extra kosten voor)
  • Pin
  • iDeal
  • Creditkaart:
    • Union pay
    • Visa
    • Meastro
    • V Pay
    • MasterCard
    • Diners
    • JCB
Kan ik langer wegblijven met vakantie?

Wilt u het verblijf verlengen dan vragen wij u zo spoedig contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken naar de mogelijkheden.